Zveme vás na webinář. ZDARMA!
Přijďte se podívat na PLATFORMU PRO DIGITALIZACI FIRMY, se kterou můžete řešit to, co vaše firma potřebujete právě teď, a zároveň máte připravený základ pro digitalizaci toho, co budete potřebovat za měsíc nebo za rok.

Témata a termíny webinářů
Webináře jsou určeny pro registrované zástupce firem a organizací
z veřejného sektoru, které se zajímají o digitalizaci.
Webinář je zdarma.
Úterý 13. 5. od 11 hodin
nebo čtvrtek 29. 5. od 14 hodin
Digitalizace faktur a účetnictví
Podívejte se na nejlepší řešení pro digitalizaci zpracování faktur. V živém demu vám ukážeme:
využití účetních šablon pro automatizaci předkontací dokladů, automatické schvalování faktur spárováním s příjemkou, automatizaci výběru schvalovatele a kompletní zpracování faktur do účetních podkladů.
A také další funkce DMS:
- umělá inteligence vytěžuje faktury a vy už je nemusíte opisovat,
- digitalizaci oběhu dokladů při schvalování uvnitř firmy nebo klientem (jste-li účetní kancelář),
- automatizaci párování dokladů (objednávka-příjemka-faktura) a díky tomu i automatizaci schvalování,
- přenos dat do Vašeho ekonomického ERP systému.
Čtvrtek 22. 5. od 14 hodin
Document Management Systém: digitální správa smluv a digitální podpisy
Ukážeme Vám, jak digitalizovat a zabezpečit Vaše dokumenty tak, aby mohly proudit jednoduše k odpovědným osobám – kdekoliv, kdykoliv a na jakémkoliv zařízení, a to včetně konkrétních ukázek:
- jak schvalovat smlouvy v týmech podle nastavených procesů,
- jak snadno vytvořit smlouvy podle šablon,
- jak smlouvy digitálně podepsat s pomocí Signi nebo Validated ID s biometrickým podpisem,
- jak uložit Vaše nejdůležitější dokumenty bezpečně,
- jak založit inteligentní archiv dokumentů se snadno monitorovanými verzemi,
- jak vyhledávat v dokumentech fulltextově,
- jak hlídat platnosti smluv a smluvních termínů.
Čtvrtek 5. 6. od 14 hodin
Digitalizace personální složky zaměstnance a procesů v HR
Kromě klasické správy personálních složek Vám na webináři představíme:
– Digitalizace zpracování růžových prohlášení
– Digitální personální složku zaměstnance
– Automatické generování dokumentů jako je kromě růžové prohlášení také žádost o vstupní lékařskou prohlídku a další dokumenty – Automatizovaný onboarding a offboarding
– Evidenci pracovních prostředků s OOP
– Digitální podpis pro Vaše HR oddělení
– Další možnosti využití DocuWare v HR, účetnictví, obchodě a dalších oblastech
Protože v HR se potřebujeme věnovat lidem, ne papírům!


Webinářem vás provede:
Tibor jako majitel firmy zná firemní procesy z první ruky. Je také hlavním konzultantem pro DocuWare a procesní optimalizace je jeho denním chlebem. Pomáhá zákazníkům identifikovat příležitosti pro digitalizaci a automatizaci a navrhuje konkrétní řešení vedoucí k osvobozování lidí od rutinní práce.
Tibor Brunclík
CEO SimplyUp Group
Certified DocuWare Consultant
Získali jsme status DocuWare Platinum Partner pro rok 2025
Díky našim obchodním úspěchům v roce 2024 jsme obhájili status DocuWare Platinum Partnera pro rok 2025 a i nadále jsme součástí prestižního DocuWare Diamond Clubu.

Nejenže jsme byli první, kdo přivedl DocuWare do České republiky, ale zůstáváme jediným partnerem této velikosti v zemi a jednou ze dvou diamantových společností ve střední a východní Evropě (vedle kolegů ze Slovinska). To je významný úspěch, vezmeme-li v úvahu, že DocuWare spolupracuje s více než 800 partnery po celém světě!

Navíc jsme získali prestižní ocenění DocuWare Customer Service Champion 2025! Toto ocenění potvrzuje kvalitu naší podpory našim zákazníkům využívajícím DocuWare. Společnost DocuWare GmbH pravidelně kontaktuje uživatele za účelem ověření spokojenosti s implementační a post-implementační podporou. Pozitivní zpětná vazba našich zákazníků nás těší a zavazuje k dalšímu poskytování služeb nejvyšší kvality.