řešení / elektronický digitální podpis
Podepisujte digitálně. Radikálně zkraťte podepisování smluv
Urychlete podnikání. Nenechávejte utíkat příležitosti proto, že klíčové dokumenty „čekají na podpis“. Podepisujte digitálně. Efektivně, bezpečně a odkudkoli.


Šetřete čas, zjednodušte procesy
Efektivnější práce, jasná digitální stopa dokumentu, možnost podepisovat dokumenty mimo kancelář, maximální bezpečnost. To je jen část důvodů, proč elektronický podpis zavádí čím dál více firem.
Nejvhodnější řešení pro potřeby vaší firmy
Biometrický, vzdálený, centralizovaný nebo s razítkem. Každý typ elektronického podpisu se hodí na něco jiného. Navrhneme pro vás řešení, které bude nejlépe odpovídat vašim potřebám.


Možnost rozšířit i na vaše zákazníky
Nemusíte zůstat jen uvnitř firmy. Vzdálené elektronické podpisy můžete využít i pro podpis smluv vašimi zákazníky.
K podpisu navíc bezpečný archiv
Vedle samotného elektronického podpisu je součástí našeho řešení digitální archiv, který umožňuje dokumenty indexovat a dál s nimi pracovat.

Důležité součásti a vlastnosti

Vzdálený podpis s autentizací pomocí emailu a SMS

Biometrický podpis

Podepisování s využitím kvalifikovaných certifikátů

Digitální razítko

Podepisování formulářů

Automatizace generování dokumentů k podpisu v personalistice

Plně v souladu s eIDAS a českou legislativou

ValidatedID, DocuSign, Signi
Digitální podpis je součástí řešení pro digitalizace smluv
Návrh, verzování, revize a schvalování smluv. Zapojení protistrany. Inteligentní archiv smluv zpřístupní data pro vaše ERP či CRM.
Jak to může vypadat u vás?
Webinář zdarma
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
Prezentace na míru
Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.


A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.
Powered by DocuWare
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.


Přes třicet let řešíme potřeby firem kolem tisku a práce s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i zásadní transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.
– Tibor Brunclík, CEO
Jak postupujeme
Vstupní analýza s odhadem ROI
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Schválíme s vámi postup implementace
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Nasadíme a zaškolíme vaše lidi
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Máme vlastní podporu, reagujeme hned
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci
Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz