řešení / elektronický digitální podpis

Podepisujte digitálně. Radikálně zkraťte podepisování smluv

Urychlete podnikání. Nenechávejte utíkat příležitosti proto, že klíčové dokumenty „čekají na podpis“. Podepisujte digitálně. Efektivně, bezpečně a odkudkoli.

Šetřete čas, zjednodušte procesy

Efektivnější práce, jasná digitální stopa dokumentu, možnost podepisovat dokumenty mimo kancelář, maximální bezpečnost. To je jen část důvodů, proč elektronický podpis zavádí čím dál více firem.

Nejvhodnější řešení pro potřeby vaší firmy

Biometrický, vzdálený, centralizovaný nebo s razítkem. Každý typ elektronického podpisu se hodí na něco jiného. Navrhneme pro vás řešení, které bude nejlépe odpovídat vašim potřebám.

Možnost rozšířit i na vaše zákazníky

Nemusíte zůstat jen uvnitř firmy. Vzdálené elektronické podpisy můžete využít i pro podpis smluv vašimi zákazníky.

K podpisu navíc bezpečný archiv

Vedle samotného elektronického podpisu je součástí našeho řešení digitální archiv, který umožňuje dokumenty indexovat a dál s nimi pracovat.

Důležité součásti a vlastnosti

Vzdálený podpis s autentizací pomocí emailu a SMS

Biometrický podpis

Podepisování s využitím kvalifikovaných certifikátů

Digitální razítko

Podepisování formulářů

Automatizace generování dokumentů k podpisu v personalistice

Plně v souladu s eIDAS a českou legislativou

ValidatedID, DocuSign, Signi

Digitální podpis je součástí řešení pro digitalizace smluv

Návrh, verzování, revize a schvalování smluv. Zapojení protistrany. Inteligentní archiv smluv zpřístupní data pro vaše ERP či CRM.

Kde už řešení slouží

„V AutoMaxu jsme pomohli s vytvořením digitálního archivu smluv a zavedli digitální podpis.“

Přečíst case study

„Jak se podepisujeme my sami.“

Přečíst case study

Prev

Next

Prev

Next

Jak to může vypadat u vás?

Notebook

Webinář zdarma

Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.

Komunikace

Prezentace na míru

Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.

Podkres

Využijte příležitost.
Posuňte firmu na novou úroveň

Návratnost?
V týdnech, nejdéle v měsících

Pracovali jsme pro klienty, kterým se vynaložené investice vrátily za měsíc. Za rok má vstupní náklady zpátky většina firem. A připočtěte větší spokojenost vašich lidí.


Bezpečnost?
Větší než u papíru

Pracujeme s nástroji, které mají robustní zabezpečení, mezinárodní certifikace a splňují požadavky GDPR a další legislativy. Navíc umožňují efektivně řídit, kdo má k firemním dokumentům přístup.

Kompatibilita?
ERP, SAP, účetní systémy… Integrujeme s čímkoli

Řešení stavíme na nástroji DocuWare, který má integraci s více než 500 firemními systémy včetně řady českých (Helios, Pohoda, Abra ad.). Samozřejmě zaškolíme vaše lidi a ověříme, že vše běží, jak má.

A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.

Powered by DocuWare

Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.

Více

Přes třic​et let řešíme potřeby firem kolem tisku a práce s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i zásadní transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.

– Tibor Brunclík, CEO

Jak postupujeme

Vstupní analýza s odhadem ROI

Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.

Schválíme s vámi postup implementace

Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.

Nasadíme a zaškolíme vaše lidi

Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.

Máme vlastní podporu, reagujeme hned

Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Domluvte si 15 minutovou konzultaci s odborníkem na digitalizaci


Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz