Řešení / digitalizační speciality
Uvolněte lidi! Zdigitalizujeme jakoukoli rutinní agendu. Jakoukoli!
Ruční přepisování objednávek? Párování produktů podle různých číselníků? Věříme, že vaši zaměstnanci mohou dělat užitečnější věci.


Specifický firemní proces?
Žádný problém!
Každá organizace má své specifické procesy, které nenajdete v žádné jiné. Mohou se týkat zpracování objednávek, logistiky, obchodních postupů nebo třeba vývoje nových produktů. Pokud je to proces, dokážeme to digitalizovat a hlavně automatizovat a uvolnit tak ruce lidí. Níže najdete příklady pro inspiraci.
Digitalizovali jsme interní přefakturaci ve skupině MANUVIA
MANUVIA vznikla spojením silných a zkušených personálních agentur. Vznikla tak jedinečná mezinárodní skupina.
Každý měsíc strávili zaměstnanci skupiny desítky hodin práce přefakturací služeb mezi jednotlivými subjekty skupiny. Naše řešení učinilo této rutinní práci konec. Pomocí DocuWare jsme zautomatizovali alokací nákladů na správné subjekty, vytvoření faktur vydaných a jejich zavedení do účetnictví příslušných společností ve skupině. Přečtěte si více.


Párování položek objednávky zákazníka s číselníkem dělá nově DocuWare místo lidí
Náš klient dodávající ochranné pracovní pomůcky spotřeboval až 5 plných pracovních úvazků na přepisování objednávek odběratelů do ERP a párování popisů objednávaného zboží s číselníkem v ERP. Odběratelé totiž preferují vystavování objednávek z vlastních informačních systémů před používáním e-shopu klienta. Jedná se o velké výrobní společnosti.
Naučili jsme DocuWare překládat popisy odběratelů našeho klienta do položek číselníku a servírovat objednávky rovnou do ABRY.
Na jeden klik vystaveno a zaúčtováno. Papír žádný…
Ve vlastním provozu jsme leta vystavovali tzv. kreditní lístky, tedy doklady o převzetí použitých prázdných tiskových kazet. Nejprve je předepsal rukou do formuláře skladník. Následně vystavila operátorka doklad a poslala jej poštou zákazníkovi. Pak tento doklad zanesla jako příjemku do skladového systému. Měsíčně desítky hodin práce.
Dneska skladník nakliká převzaté prázdné kazety v DocuWare na tabletu. Potvrzením se odešle doklad zákazníkovi e-mailem, zarchivuje se a zároveň se vytvoří příjemka na sklad.

Jak to může vypadat u vás?
Webinář zdarma
Prezentace nejdůležitějších vlastností našeho řešení a ukázka rozhraní.
Prezentace na míru
Nechte si ukázat, jak můžeme zefektivnit chod vaší firmy. Zdarma připravíme demo verzi na míru.


A k tomu dostupnost klíčových firemních dokumentů kdykoli a odkudkoli. V notebooku i mobilu.
Powered by DocuWare
Využíváme nejflexibilnější nástroj pro dokument managent a automatizaci procesů na trhu. DocuWare pohání oběh dokumentů u víc jak 15.000 firemních zákazníků ve 100 zemích světa a denně s ním pracuje přes 650 tisíc uživatelů.


Přes třicet let řešíme potřeby firem při práci s dokumenty a dobře vidíme, kde všude je brzdí papírování. Díky tomu dokážeme našim zákazníkům navrhnout vhodné řešení, s kterým hladce zvládnou i digitální transformaci svých vnitřních procesů. Neomezujeme se na nasazení nástrojů a technologií: záleží nám na tom, aby je pracovníci přijali za své.
– Tibor Brunclík, CEO
Jak postupujeme
Vstupní analýza s odhadem ROI
Od začátku víte, na čem jste: kde a kolik můžete ušetřit a za jak dlouho se investice do digitalizace vrátí.
Schválíme s vámi postup implementace
Digitalizace je proces. Než se pustíme do nasazení nástrojů, schválíme s vámi rozdělení implementace do etap a jejich časový rámec.
Nasadíme a zaškolíme vaše lidi
Odladíme, že vše funguje podle představ. Klademe důraz na to, aby si klíčoví lidé ve firmě nové nástroje plně osvojili.
Máme vlastní podporu, reagujeme hned
Víme, že když stojí systémy, stojí vám byznys. Špičkový zákaznický servis pro nás není klišé, ale závazek.

Jak můžete vyřešit váš problém? Domluvte si konzultaci s odborníkem.
Lukáš Serbus
specialista na digitalizaci
800 131 484, digitalizace@simplyup.cz