Aktuality

Udělejte první krok k digitalizaci vaší firmy!

Dříve nebo později budete chtít digitalizovat vaší firmu. Čím dříve, tím lépe. Můžete začít krok za krokem, oddělení za oddělením, nebo můžete nastavit procesy v celé firmě najednou. Podívejte se zdarma a nezávazně, jak a kde s digitalizací začít na našich webinářích o digitalizaci.

Udělejte první krok k digitalizaci

To chce vidět na vlastní oči… Online představení document management systému DocuWare. S živou ukázkou inteligentního vytěžování faktur a automatizací oběhu jejich schvalování nebo digitalizace personálních složek a procesů, inteligentní správy smluv a dokumentů a fungování elektronických podpisů v praxi.

Vyberte si ten správný webinář pro Vás. Do jednoho dne po registraci Vám na uvedený e-mail pošleme přístupové údaje.

Úterý 13. 5. od 11 hodin nebo čtvrtek 29. 5. od 14 hodin 
Digitalizace faktur
Podívejte se na nejlepší řešení pro digitalizaci zpracování faktur. V živém demu vám ukážeme: 
– využití účetních šablon pro automatizaci předkontací dokladů, automatické schvalování faktur spárováním s příjemkou, automatizaci výběru schvalovatele a kompletní zpracování faktur do účetních podkladů.
A také další funkce DMS:
– umělá inteligence vytěžuje faktury a vy už je nemusíte opisovat, 
– digitalizaci oběhu dokladů při schvalování uvnitř firmy nebo klientem (jste-li účetní kancelář), 
– automatizaci párování dokladů (objednávka-příjemka-faktura) a díky tomu i automatizaci schvalování,
přenos dat do Vašeho ekonomického ERP systému.

Čtvrtek 22. 5. od 14 hodin
Document Management Systém: digitální správa smluv s digitálními podpisy
Představíme Vám schvalování a oběh dokumentů s DMS DocuWare, nejflexibilnějším Document Management Systémem na trhu. 
Ukážeme Vám, jak digitalizovat a zabezpečit Vaše dokumenty tak, aby mohly proudit jednoduše k odpovědným osobám – kdekoliv, kdykoliv a na jakémkoliv zařízení, a to včetně konkrétních ukázek:

  • jak schvalovat smlouvy v týmech podle nastavených procesů,
  • jak snadno vytvořit smlouvy podle šablon,
  • jak smlouvy digitálně podepsat s pomocí Signi nebo Validated ID s biometrickým podpisem,
  • jak uložit Vaše nejdůležitější dokumenty bezpečně,
  • jak založit inteligentní archiv dokumentů se snadno monitorovanými verzemi, 
  • jak vyhledávat v dokumentech fulltextově
  • jak hlídat platnosti smluv a smluvních termínů.

Proč digitalizovat se SimplyUp?

Protože máme s digitalizací firemních procesů několikaleté zkušenosti. Zavedli jsme Document Management Systém DocuWare nejdříve u nás ve firmě, a pak v desítkách firem v Česku. 
Zákazník je u nás na předním místě: vždy ho celým procesem provedeme krok za krokem, zaučíme a zákaznickou podporu zajišťujeme po celou dobu trvání spolupráce. 
Nejen proto jsme i v roce 2025 DocuWare Platinum Partnerem, ale také členem Diamond Club 2024 pro nejúspěšnější partnery DocuWare
Navíc jsme získali prestižní ocenění DocuWare Customer Service Champion 2025! Toto ocenění potvrzuje kvalitu naší podpory našim zákazníkům využívajícím DocuWare.  Společnost DocuWare GmbH pravidelně kontaktuje uživatele za účelem ověření spokojenosti s implementační a post-implementační podporou. Pozitivní zpětná vazba našich zákazníků nás těší a zavazuje k dalšímu poskytování služeb nejvyšší kvality.