Podmínky cloudových služeb DocuWare

Tyto podmínky cloudových služeb DocuWare upravují podmínky poskytování a užívání cloudových služeb DocuWare. 

A.            Obecné podmínky

 
1.             Rozsah těchto podmínek 

1.1.          Tyto Podmínky cloudových služeb DocuWare („Podmínky“) upravují podmínky poskytování a užívání cloudových služeb DocuWare. 

1.2.          V rámci těchto Podmínek se rozumí: 

1.2.1.       Společností DocuWare společnost DocuWare Europe GmbH, společnost s ručením omezeným, založená a existující podle německého práva, se sídlem Plannegger Str. 1, D-82110 Germering, Spolková republika Německo; 

1.2.2.       Dodavatelem společnost SimplyUp Group s.r.o., se sídlem Jankovcova 1569/2c, Lighthouse (6. patro), PSČ 170 00, Praha 7, IČO: 475 47 588, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 20161; 

1.2.3.       Koncovým zákazníkem osoba, které Dodavatel poskytuje služby spočívající v uvedení do provozu a podpoře při provozu cloudové služby Docuware na základě individuální smlouvy mezi Koncovým zákazníkem a Dodavatelem. 

1.3.          Rozsah a specifikace služeb DocuWare je podrobněji popsán na https://go.docuware.com/Features-EN nebo v bílé knize, kterou Společnost DocuWare naposledy zveřejnila a která je k dispozici na adrese https://go.docuware.com/WPCloud-EN. Další popisy produktu jsou k dispozici na adrese https://go.docuware.com/Product-Information-EN. Ty platí navíc k těmto Podmínkám. Cloudové služby, které nejsou poskytovány přímo Společností DocuWare, ale třetími stranami, podléhají příslušným smluvním podmínkám, které si můžete prohlédnout na https://start.docuware.com/tc-thirdparties (dále jen „Podmínky třetích stran“). Dodavatel se zavazuje informovat každého Koncového zákazníka, že použití takových externích služeb vyžaduje předchozí souhlas Koncového zákazníka s příslušnými Podmínkami třetích stran.

1.4.          Při používání cloudových služeb DocuWare jsou Strany povinny taktéž dodržovat Všeobecné obchodní podmínky Společnosti DocuWare (v originálním znění: „General Business Terms of DocuWare GmbH“) na adrese https://start.docuware.com/legal („Všeobecné obchodní podmínky Společnosti DocuWare“). 

1.5.          Pro užívání cloudových služeb DocuWare musí Zákazník bez výhrad akceptovat licenční podmínky Společnosti DocuWare (včetně licenčních podmínek DocuWare, které jsou uvedeny v čl. V. Všeobecných obchodních podmínek Společnosti DocuWare) v rozsahu a způsobem, který bude Společnost DocuWare vyžadovat. 

1.6.          Tyto Podmínky mohou být kdykoliv budoucnu změněny s tím, že aktuálně účinné Podmínky budou zveřejněny na webu www.simplyup.cz/podminky-docuware 

1.7.          O změně Podmínek bude Dodavatel informovat Koncového zákazníka.   


2.             Zlepšení 

2.1.          Společnost DocuWare si vyhrazuje právo kdykoli, na základě vlastního uvážení, změnit, upravit nebo modifikovat služby DocuWare tak, aby odrážely takové změny („Modifikace„). 

2.2.          Společnost DocuWare se zavazuje výrazně nezmenšit celkový rozsah funkcí prostřednictvím Modifikací. 

2.3.          V případě, že dojde k Modifikacím služeb DocuWare, které by mohly negativně ovlivnit jejich využití Koncovými zákazníky, budou tyto změny oznámeny formou aktualizací a upgradů, přičemž Dodavatel bude informován minimálně tři měsíce předem. 

2.4.          Dodavatel se zavazuje zprostředkovat veškeré informace týkající se Modifikací všem Koncovým zákazníkům.    


3.             Záruka 

3.1.          Společnost DocuWare zaručuje, že software DocuWare je zcela bez závad, které by omezovaly smluvně dohodnuté používání jako celku nebo jeho části. V případě, že software DocuWare neodpovídá vlastnostem a funkcím uvedeným v popisu příslušného produktu nebo pokud software DocuWare není zbaven práv třetích stran, jež by omezovaly smluvně dohodnuté použití, má se za to, že se jedná o vadu. 

3.2.          V případě, že služby DocuWare obsahují software DocuWare, Dodavatel a Koncový zákazník tento software DocuWare po dodání nebo prvotním poskytnutí bez zbytečného odkladu prozkoumají a v případě zjištění závady bez zbytečného odkladu oznámí Společnosti DocuWare prostřednictvím Portálu podpory DocuWare. Toto oznámení musí co nejpřesněji popisovat předmětné vady. Pokud nebude takové oznámení učiněno do pěti (5) pracovních dnů, budou dodané položky považovány za bezvadné, ledaže by daná vada nebyla při kontrole zjevná. Pokud se taková vada projeví později, musí ji Dodavatel nebo Koncový zákazník oznámit společnosti DocuWare bez zbytečného odkladu po zjištění prostřednictvím Portálu podpory DocuWare a takovou vadu co nejpřesněji popsat, jinak budou dodané položky považovány za bezvadné i s ohledem na tuto vadu. Tento bod ‎3.2 není platný, pokud Společnost DocuWare podvodně zatají vadu. 

3.3.          Společnost DocuWare je oprávněna závadu odstranit v přiměřené lhůtě dle vlastního uvážení buď odstraněním závady (např. prostřednictvím písemných, telefonických nebo elektronických pokynů nebo pomocí řešení obejití, která jsou pro Dodavatele či Koncového zákazníka přiměřená) nebo novou dodávkou. Dodavatel může požadovat novou dodávku nebo odstranění závad v přiměřené lhůtě, pokud je jiná forma odstranění nevhodná. 

3.4.          Nároky z vad vyprší dvanáct (12) měsíců po dodání softwarových produktů Dodavatelem jeho Koncovým zákazníkům, nejpozději však osmnáct (18) měsíců po dodání Dodavateli. V následujících případech však platí zákonná ustanovení o promlčecích lhůtách: (i) v případě nároků na náhradu škody, (ii) v případě podvodného zatajení vady a (iii) v případě, že Společnost DocuWare poskytla záruku. 

3.5.          Záruka a odpovědnost Společnosti DocuWare jsou vyloučeny: 

3.5.1.    pro produkty nebo služby, které byly Dodavateli poskytnuty bezplatně, s výjimkou případů podvodného zatajení vady ze strany Společnosti DocuWare nebo jejích zástupců;

 3.5.2.    za vady způsobené (i) úpravami služeb DocuWare osobami jinými než Společnost DocuWare, (ii) používáním služeb DocuWare Dodavatelem v rozporu s pokyny nebo dokumentací poskytnutou Společností DocuWare nebo (iii) kombinací Služeb DocuWare s jinými produkty nebo službami, pokud by tato kombinace sama o sobě nevedla k závadě 

3.5.3.    v případech nedostupnosti nebo nefunkčnosti Služeb DocuWare z důvodu (i) Události vyšší moci (jak je definována níže), (ii) používání služeb, hardwaru nebo softwaru, které nejsou poskytovány nebo výslovně schváleny Společností DocuWare, (iii) neoprávněné užívání služeb DocuWare, popř. (iv) nedodržení požadovaných konfigurací nebo opatření Koncovým zákazníkem, ledaže Koncový zákazník prokáže, že k závadě by došlo i bez výše uvedených okolností. 

3.5.4.    pokud porušení povinnosti součinnosti ze strany Dodavatele nebo neprodlené a podrobné nahlášení závady (spolu)způsobilo škodu nebo v důsledku toho již nelze závadu odstranit; 

3.5.5.    za vady, které vzniknou v důsledku pokynů od Dodavatele nebo používání Služeb DocuWare, které Společnost DocuWare nepředvídala, nebo v důsledku jejich změn provedených nebo způsobených Dodavatelem. 

3.6.          Tento článek ‎3 platí obdobně pro záruku mezi Dodavatelem a Koncovým zákazníkem.


4.             Odpovědnost

4.1.          Nároky na náhradu škody jsou vyloučeny bez ohledu na jejich právní základ, ledaže by škoda vznikla v důsledku úmyslného jednání nebo hrubé nedbalosti při plnění povinností. 

4.2.          V případě lehké nedbalosti je odpovědnost omezena na porušení podstatných smluvních povinností. Podstatné smluvní závazky jsou takové závazky, jejichž plnění je nezbytné pro řádné plnění individuální smlouvy s Dodavatelem a na jejichž plnění se Koncový zákazník pravidelně spoléhá a může spoléhat. V případě lehce nedbalého porušení podstatných smluvních povinností je výše odpovědnosti omezena na škodu, která je pro smlouvu typická a byla přiměřeně předvídatelná v době uzavření této individuální smlouvy. 

4.3.          Strany se dohodly, že škoda typická pro smlouvu a předvídatelná v době uzavření smlouvy nepřesáhne součet částek zaplacených za služby DocuWare podle individuální smlouvy mezi Koncovým zákazníkem a Dodavatelem za posledních dvanáct (12) měsíců před datem, kdy nárok vznikl. 

4.4.          Výše uvedená omezení nebo vyloučení odpovědnosti se nevztahují na nároky vyplývající z podvodného zatajení vady, přijetí záruky a reklamací podle německého zákona o ručení za výrobek a na škody vzniklé v důsledku újmy na zdraví. 

4.5.          V rozsahu, v jakém je odpovědnost Společnosti DocuWare vyloučena nebo omezena, platí to také pro osobní odpovědnost zaměstnanců, partnerů, zástupců a zástupců Společnosti DocuWare. 

4.6.          Odpovědnost za ztrátu dat je omezena na typické úsilí o obnovu, které by bylo nutné vynaložit, pokud by byly pravidelně vytvářeny záložní kopie odpovídající rizikovému profilu.    


5.             Vyšší moc 

5.1.          „Událostí vyšší moci“ se rozumí událost nebo série událostí, nad kterými nemá dotčená strana přiměřenou kontrolu, a to zejména, nikoli však výlučně: výpadky proudu, průmyslové spory s třetími stranami, změny v legislativě, přírodní katastrofy, pandemie, epidemie, výbuchy, požáry, záplavy, nepokoje, teroristické útoky a války. 

5.2.          V případě, že Událost vyšší moci způsobí neplnění nebo zpoždění plnění povinností jedné ze stran podle těchto Podmínek, budou tyto povinnosti pozastaveny po dobu trvání Události vyšší moci. Strana, která se dozví o Události vyšší moci, která má nebo může mít za následek neplnění nebo zpoždění plnění jejích povinností podle těchto Podmínky, je povinna: (i) bez zbytečného odkladu oznámit tuto skutečnost druhé straně a (ii) sdělit druhé straně odhadovanou dobu trvání selhání nebo zpoždění. Postižená strana se zavazuje vynaložit přiměřené úsilí ke zmírnění dopadů Události vyšší moc. 

 
6.             Ostatní 

6.1.          Dodavatel a Koncový zákazník prohlašují, že budou dodržovat veškeré platné zákony, předpisy, pravidla, nařízení, kodexy a normy, včetně, všech zákonů EU a USA o kontrole exportu. 

6.2.          Společnost DocuWare není odpovědná za stanovení požadavků právních předpisů vztahujících se na podnikání Dodavatele. 

6.3.          Práva a povinnosti podle těchto Podmínek nelze postoupit ani delegovat bez předchozího písemného souhlasu Společnosti DocuWare. Společnost DocuWare si vyhrazuje právo, dle svého výhradního uvážení, zadat poskytování cloudových služeb (jak je definováno v části B, odstavci 1) třetím stranám (například externím datovým centrům) bez předchozího upozornění či souhlasu Dodavatele. 

6.4.          DocuWare si vyhrazuje právo měnit tyto Podmínky, pokud je to objektivně oprávněné a přiměřené pro Koncového zákazníka. Aktuální verzi lze kdykoli zobrazit a uložit na určené adrese. 

6.5.          Tyto Podmínky a jejich uzavření se řídí a vykládají v souladu s německým právem. Použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) je vyloučeno.  


B.            Cloudové služby DocuWare 

1.             Rozsah 

1.1.          Podmínky uvedené v této části ‎B, společně s Všeobecnými obchodními podmínkami Společnosti DocuWare, upravují využívání cloudových služeb (včetně místních aplikačních programů, jak jsou dále definovány), úložného prostoru, výpočetní kapacity a dalších cloudových služeb poskytovaných Společností DocuWare. Rozsah těchto služeb, které jsou dostupné na adrese https://start.docuware.com/docuware-cloud, se stanovuje na základě dohody mezi smluvními stranami uvedenými v objednávce (dále jen „cloudové služby“) 

2.             Práva na užívání 

2.1.          Při konfiguraci cloudových služeb Dodavatel výslovně označí zaměstnance a dodavatele Koncového zákazníka, kteří jsou oprávněni používat cloudové služby výhradně pro interní obchodní účely Koncového zákazníka (dále jen „Oprávněný uživatel“). 

2.2.          Použití cloudových služeb třetími stranami, zejména zaměstnanci nebo dodavateli přidružených společností Dodavatele nebo Koncového zákazníka, je zakázáno, pokud k tomu nedá Společnost DocuWare předem výslovný písemný souhlas. 

2.3.          Koncový zákazník musí mít pro každého Oprávněného uživatele buď Licenci pro Pojmenovaného uživatele, nebo Licenci pro Pojmenovaného uživatele s omezenou funkčností pro provádění úkolů v rámci workflow („Workflow Licence“). Je výslovně uvedeno, že multiplexing a sdružování licencí jsou výslovně vyloučeny. 

2.3.1.    „Licence pro Pojmenovaného uživatele“ opravňují Koncového zákazníka k přidělení takové licence jednomu Oprávněnému uživateli a umožňují výhradně tomuto uživateli používat software DocuWare. 

2.3.2.    „Workflow Licence“ opravňují Koncového zákazníka k přidělení takové licence jednomu Oprávněnému uživateli a umožňují výhradně tomuto uživateli používat software DocuWare, za předpokladu, že toto užívání je omezeno na určité funkce uvedené v přehledu funkcí DocuWare (dostupné na https://go.docuware.com/Features-EN). 

2.4.          Koncovému zákazníkovi je bezplatně uděleno nevýhradní, nepřenositelné a nesublicencovatelné právo reprodukovat a distribuovat spustitelné soubory vytvořené pomocí SDK. Dále má Koncový zákazník právo reprodukovat a distribuovat Runtime moduly SDK, pokud Dodavatel nebo Koncový zákazník: (a) distribuuje runtime moduly pouze v souvislosti se svým nebo softwarovým produktem Dodavatele a jako jeho součást, (b) nepoužije název, logo ani ochranné známky Společnosti DocuWare k propagaci svého nebo softwarového produktu Dodavatele, (c) zahrne upozornění na autorská práva Společnosti DocuWare pro SDK jako součást upozornění na připravenost softwarového produktu Dodavatele nebo Koncového zákazníka, a (d) odškodní, zbaví odpovědnosti a bude bránit společnost DocuWare proti jakýmkoli nárokům nebo žalobám, včetně nákladů na právní zastoupení, vyplývajících z používání nebo distribuce softwarového produktu Dodavatele nebo Koncového zákazníka v případě, kdy Koncový zákazník zabuduje DocuWare do nového softwarového řešení a toto řešení způsobí právní nároky třetí strany vůči Společnosti DocuWare. „Runtime moduly“ jsou ty soubory v SDK, které jsou uvedeny v přiložených písemných materiálech jako nezbytné pro provoz softwarového programu partnera nebo koncového zákazníka. 

2.5.          Oprávnění uživatelé mohou přistupovat k místním softwarovým aplikačním programům (dále jen „Místní aplikační programy“) poskytovaných Společností DocuWare jako součást cloudových služeb výhradně za účelem přístupu ke cloudovým službám. Po dobu platnosti příslušných cloudových služeb (jak je uvedeno v příslušné individuální smlouvě) mají Oprávnění uživatelé odvolatelné, nevýhradní, nesublicencovatelné a nepřevoditelné právo: (i) instalovat takové lokální aplikační programy na hardwarová zařízení provozované a řízené Dodavatelem nebo Koncovým zákazníkem a (ii) přistupovat k takovým lokálním aplikačním programům a zobrazovat je za účelem přístupu ke cloudovým službám v souladu s online dokumentací podpory, která je k dispozici jako součást cloudových služeb. 

2.6.          Dodavatel, Koncový zákazník ani Oprávněný uživatel nesmějí: (i) upravovat, kopírovat, vytvářet odvozená díla, dekompilovat nebo provádět zpětnou analýzu cloudových služeb nebo místních aplikačních programů, s výjimkou případů povolených zákonem, (ii) rámovat nebo zrcadlit obsah cloudových služeb, (iii) přistupovat ke cloudovým službám za účelem: (a) vývoje konkurenčního produktu nebo služby nebo (b) kopírování jakýchkoli nápadů, funkcí nebo grafiky cloudových služeb, (iv) udělovat licence, sublicence, převádět, prodávat, pronajímat, přenechat v rámci leasingu, distribuovat, nabízet v rámci časového sdílení, postupovat, sdílet nebo jinak komerčně exploatovat cloudové služby nebo je zpřístupňovat třetím stranám v rozporu se smlouvou, s výjimkou Oprávněných uživatelů nebo v jiné formě výslovně stanovené těmito Podmínkami nebo příslušnou objednávkou, (v) zasílat nevyžádané zprávy v rozporu s právními předpisy, (vi) zasílat nebo ukládat jakýkoli materiál, který porušuje práva duševního vlastnictví, je obscénní, výhružný, urážlivý nebo jinak nezákonný či protiprávní, včetně materiálů, které poškozují nezletilé nebo porušují osobní práva třetích stran, (vii) zasílat nebo ukládat softwarové viry, červy, časované bomby, trojské koně nebo jiný škodlivý či zákeřný počítačový kód, soubory, skripty, špiony nebo programy,  (viii) narušovat integritu či výkon cloudových služeb nebo dat v nich obsažených, (ix) pokoušet se získat neoprávněný přístup ke cloudovým službám nebo k přidruženým systémům či sítím, (x) přistupovat ke cloudovým službám, pokud je Dodavatel nebo Koncový zákazník přímým konkurentem Společnosti DocuWare, nebo (xi) přistupovat ke cloudovým službám za účelem monitorování jejich dostupnosti, výkonu nebo funkčnosti, nebo pro jiné účely srovnávání či konkurenční účely. 

2.7.          Pokud dojde k porušení některého z těchto ustanovení ze strany Dodavatele nebo Koncového zákazníka a v důsledku toho budou vůči Společnosti DocuWare vzneseny externí nároky, zejména nároky na náhradu škody, zavazuje se Dodavatel nebo Koncový zákazník bránit, odškodnit a chránit Společnost DocuWare před těmito nároky. 


3.             Dostupnost 

3.1.          Společnost DocuWare vynaloží přiměřené úsilí, aby zajistila dostupnost cloudových služeb ve výši alespoň 99,5 % za kalendářní rok, s výjimkou doby odstávky. 

3.2.          „Odstávka“ znamená neplánovaný výpadek cloudových služeb způsobený mimořádnými událostmi nebo Událostmi vyšší moci, jakož i dobu nefunkčnosti vyplývající z činností plánované údržby na cloudových službách (dále jen „Plánovaná údržba“). 

3.3.          Společnost DocuWare vynaloží přiměřené úsilí, aby omezila prostoje pro Plánovanou údržbu na čtyři (4) případy za rok po dobu maximálně osmi (8) hodin každé příležitosti a zajistí oznámení alespoň pět (5) kalendářních dní předem prostřednictvím e-mailu nebo webové stránky Společnosti DocuWare. 

3.4.          Koncový zákazník nebude nadměrně využívat služby DocuWare („FairUse“). O Fair Use se nejedná, pokud Koncový zákazník používá služby DocuWare nadměrným způsobem, který výrazně převyšuje běžné průměrné používání. Společnost DocuWare informuje Koncového zákazníka o takovém využití. Pokud uživatel i přes tuto informaci překročí Fair Use, mají Společnost DocuWare a Dodavatel právo vypovědět dotyčnou smlouvu. 

3.5.          Koncový zákazník zajistí, aby jeho systémy splňovaly technické požadavky pro používání cloudových služeb (např. stabilní internetové připojení, dostatečný výpočetní výkon, vhodné počítačové vybavení apod.). Koncový zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že tyto požadavky se mohou čas od času změnit a Společnost DocuWare vynaloží přiměřené úsilí, aby o takových změnách informoval nejméně čtyři (4) týdny předem.

    
4.             Data a Ochrana Dat 

4.1.          Koncový zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že Společnost DocuWare automaticky shromažďuje data v souvislosti s přístupem a používáním cloudových služeb, zejména telemetrii, IP adresy, IP konfigurace, uložené relace, otevřené porty, přihlašovací údaje, síťová metadata a také operační systém, status, stav, verze a konfigurace zařízení (dále jen „Provozní údaje“), přičemž tato data jsou anonymizována, agregována nebo zpracovávána v souladu s GDPR ihned po shromáždění. Společnost DocuWare může používat Provozní údaje k monitorování, analýze, vývoji, podpoře nebo zlepšování výkonu cloudových služeb. 

4.2.          Koncový zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že cloudové služby zahrnují nebo mohou v budoucnu zahrnovat software založený na strojovém učení. Společnost DocuWare je oprávněna, buď sama, nebo prostřednictvím třetích stran, využívat údaje poskytnuté Koncovým zákazníkem, zejména dokumenty nahrané Koncovým zákazníkem, ke zlepšení a vylepšení Služeb DocuWare. To zahrnuje bez omezení trénování modelů strojového učení. Společnost DocuWare zavádí vhodná a nejmodernější opatření, aby zajistila, že z takových modelů nelze extrahovat žádná data Koncových zákazníků. 

4.3.          Ustanovení ‎4 se vztahuje také na služby poskytované společnostmi přidruženými ke Společnosti DocuWare nebo subdodavateli, pokud jsou povinni Společností DocuWare zachovávat důvěrnost ohledně těchto dat. 

4.4.          V případě a v rozsahu, v jakém jsou osobní údaje zpracovávány jménem Koncového zákazníka, platí zvlášť dohodnutá ustanovení o zpracování údajů na základě smlouvy.   

 

5.             Práva společnosti DocuWare 

5.1.          Dodavatel a Koncový zákazník bez zbytečného odkladu oznámí Společnosti DocuWare jakoukoli ztrátu přístupových kódů a/nebo jakékoli použití cloudových služeb, které není v souladu s těmito Podmínkami.    

6.             Platnost a ukončení 

6.1.          Každá objednávka podepsaná na cloudové služby má počáteční období nejméně dvanácti (12) měsíců (nebo delší období, jak je specifikováno v příslušné objednávce; dále jen „Počáteční období“). 

6.2.          Po uplynutí Počátečního období se každá objednávka automaticky obnoví na následující období dvanácti (12) měsíců (každé „Obnovovací období“) po vypršení Počátečního období a jakéhokoli Obnovovacího období. Platný ceník k začátku Obnovovacího období se použije. 

6.3.          Společnost DocuWare se může rozhodnout neobnovit dotčenou objednávku tím, že před koncem Počátečního období nebo jakéhokoli Obnovovacího období této objednávky poskytne alespoň tři (3) měsíce písemné výpovědi. 

6.4.          Dodavatel se může rozhodnout neobnovit dotčenou objednávku tím, že před koncem Počátečního období nebo jakéhokoli Obnovovacího období této objednávky poskytne alespoň třicet (30) dní písemné výpovědi. Ve vztahu mezi Dodavatelem a Koncovým zákazníkem má Koncový zákazník právo uplatnit tuto neobnovitelnost s výpovědní lhůtou alespoň 45 dní. 

6.5.          S oznámením alespoň třicet (30) dnů před koncem Počátečního období a/nebo jakéhokoli Obnovovacího období objednávky se Dodavatel může také rozhodnout snížit rozsah dotčené objednávky (tj. objemy a/nebo kapacity). Takové snížení nabude účinnosti po skončení příslušného Počátečního období nebo jakéhokoli Obnovovacího období. Ve vztahu mezi Dodavatelem a Koncovým zákazníkem má Koncový zákazník právo toto snížení uplatnit oznámením doručeným Dodavateli minimálně 45 dnů přede dnem předcházejícímu dni, na který připadá poslední den Počátečního období nebo kteréhokoliv Obnovovacího období. 

6.6.               Po uplynutí nebo účinném ukončení cloudových služeb Společnost DocuWare vymaže data Koncového zákazníka. Koncový zákazník je odpovědný za zabezpečení dat potřebných pro své účely.

SimplyUp Group s.r.o.